Klantenservice
Om u zo efficiënt mogelijk te kunnen verderhelpen, verzoeken wij u eerst onderstaande "veelgestelde vragen" door te nemen. Deze onderwerpen bieden een antwoord op de meestvoorkomende vragen/problemen. Kan u geen antwoord vinden op uw vraag/probleem, neem dan gerust contact op met één van onze medewerkers. Zij zullen u graag verder helpen!
Onze contactgegevens, alsook een online mailformulier, kan u hieronder terugvinden.
-
Mail
Stuur een e-mail
- Chat
-
Telefoon
Bel +32 (0)2 380 63 19
Veelgestelde vragen
-
Over Gillio
Over Gillio -
Een Gillio product kopen
Een Gillio product kopen- Kan ik een Gillio product in een winkel kopen?
- Is het veilig om via jullie webshop te bestellen?
- Het product dat ik zoek is niet op voorraad. Komt het nog terug?
- Hoe bereken ik de prijs in andere valuta?
- Ik woon buiten de EU, moet ik BTW betalen op mijn bestelling?
- Welke opties en personalisering kan ik bestellen?
- Welke betaalmogelijkheden heb ik op jullie site?
- Moet ik douanekosten betalen als ik een bestelling ontvang?
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- Hoe kan ik een product terugsturen?
- Kan ik foto's van mijn bestelling krijgen voor jullie verzenden?
- Wat doe ik als mijn pakket beschadigd toekomt?
-
Gillio leders
Gillio leders- Hoe en waar worden Gillio leders en producten vervaardigd?
- Ik kan moeilijk beslissen welke kleur ik wil bestellen. Kunnen jullie staaltjes opsturen?
- De kleur van het artikel dat ik heb ontvangen, wijkt een beetje af van het lederstaaltje dat ik eerder kreeg. Hoe komt dit?
- Hoe reinig en voed ik mijn Gillio leders?
- Ik heb een kras op mijn Gillio leder, hoe krijg ik deze weer weg?
- Heb ik garantie op mijn Gillio aankoop?
- Welke natuurlijke variaties heeft het Gillio leder?
-
Transport & service
Transport & service