Mijn klantenzone Gratis verzending vanaf €100 naar 7 landen

Transport & service

Transport & service

  • Elke bestelling van minstens €100 wordt u gratis geleverd! Dit voor zover de levering moet plaatsvinden in één van de volgende landen: België, Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Denemarken en Oostenrijk.

    Elke bestelling van minstens €450 (€450 in één bestelling, niet als totaalbedrag van verschillende gecombineerde orders) - wordt gratis geleverd naar de rest van de wereld.

    Bovendien zijn al onze verzendingen verzekerd!

  • Indien u een bestelling plaatst voor een bedrag lager dan €100 (BTW inclusief) voor levering binnen België, zal de bestelling worden vermeerderd met volgende transportkosten:

    € 8,26 (excl. BTW) - € 10 (incl. BTW)

  • Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de transportkosten die u zullen worden aangerekend voor een levering binnen Europa in volgende gevallen:

    * Bestelling bedraagt minder dan €100 voor levering in volgende landen: Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Denemarken, Oostenrijk (indien bestelling meer dan €100 bedraagt -> gratis levering!)
    * Bestelling voor verzending naar een ander land dan hierboven vermeld is gratis voor elke bestelling vanaf €450 (indien bestelling meer dan €450 bedraagt -> gratis levering!). Wanneer dit bedrag niet wordt bereikt, zijn volgende transkortpsten van toepassing:


    Land - tarief (incl. BTW)

    Bulgaria - €20
    Cyprus - €20
    Denmark - €10
    Germany - €10
    Estonia - €20
    Finland - €20
    France (continent) - € 14
    France (Corsica) - €25
    Greece - €20
    Great-Brittain - €10
    Hungary - €20
    Ireland - €20
    Italy - €20
    Latvia - €20
    Lithuania - €20
    Luxemburg - €10
    Malta - €25
    Netherlands - €10
    Norway - €25
    Austria - € 10
    Romania - €20
    Poland - €20
    Portugal - €20
    Slovakia - €20
    Slovenia - €20
    Spain - €20
    Czechia - €20
    Turkey - €20
    Sweden - €20
    Switserland - €20

  • Elke bestelling vanaf €450, wordt gratis verstuurd.

    Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de transport- en verwerkingskosten die u zullen worden aangerekend bij elke bestelling die kleiner is dan €450 voor een levering buiten Europa (wereldwijd):

    Verenigde Staten -> €25
    Turkije, Albanië, Algerije, Egypte, Georgië, Israël, Jordanië, Rusland, Syrië -> €25
    Alle landen buiten EU -> €35

  • Indien een bestelling buiten de Europese Unie (EU) wordt verzonden, wordt er ook geen BTW (21 %) aangerekend. Dit gebeurt automatisch, nadat u uw verblijfplaats heeft ingegeven. BTW wordt wel berekend, indien de goederen binnen de EU worden verzonden.

    Wanneer nieuwe producten een niet-EU land binnenkomen kunnen de lokale autoriteiten de plaatselijke belasting en een importprovisie heffen. Voor alle leveringen buiten Europa geldt dat de cliënt zelf verantwoordelijk is voor het betalen van eventuele invoerrechten.

    Gillio bevindt zich niet in de hoedanigheid om de douanekosten op voorhand te berekenen. We raden de koper aan om verdere inlichtingen hieromtrent in te winnen bij zijn lokale douanekantoor.

  • A large part of our work here at Gillio - next to picking & processing your new favourite organiser and shipping it to you! - is answering questions from our customers. Our clients, whether they've been with us for several years already or just joining in on the fun, contact us regularly with a wide range of questions.

    'When will my order ship?', 'Do you have an ETA on the Medium Compagna in Gold?', 'I have a gap in my rings!', 'Can I ask for gold rings on my new planner?' - and many more.

    In order to streamline our customer service processes even more, we'd like to update you on the correct channels to contact us with a question. 

    1. First of all: check our FAQ (Frequently Asked Questions) on the website under 'Customer Service'. A lot of answers can be found there already!

    2. Can't find the answer you are looking for? Then e-mail our staff - but please use the correct mail address: (and make sure your mail is not larger than 10 MB!)

    - Problems, issues, repairs – helpdesk@gillio.eu NEW!

    This is the e-mail address where you can send us your questions about any issues you might have. Changed your mind and want to return a purchase? Is your Gillio item in need of repair? Sudden ring gaps in your organiser? Send your question to this address only. We will treat them as soon as possible!

    - Orders & shipping – els@gillio.eu

    Do you have a question about your current order, your shipping, do you want to pass on a preference for smooth/pebbly/... leather, or have any other question regarding orders and shipping? Our colleague Els will answer them for you!

    - Pictures, payments & refunds – steve@gillio.eu

    Our colleague Steve will answer all your questions about payments, he will issue your refunds, and he’s also responsible for all our inhouse photography – so let him know wether or not you like the pictures of your planner! (Please note: pictures can only be requested DURING the ordering process. You cannot ask for pictures after an order has been made!)

    Do you have a short, urgent question? Then you can also try us on the online chat during business hours.

    This way we can make sure the right person is handling your requests and questions, and you can receive a response as soon as possible.

    Please note our offices are open between 9 AM and 1 PM, and again from 2 PM to 5 PM CET on business days, and are closed on weekends. Depending on the time of your mail, it could be a little wait before you receive our response. 

    Thanks for helping us help you!

  • Onze medewerkers doen al het nodige om uw pakket met zorg in te pakken en te verzenden. Komt uw pakket alsnog beschadigd, nat of onvolledig toe, dan dient u dit pakket meteen te weigeren / niet aan te nemen van de chauffeur, zodat het naar ons wordt teruggezonden.

    Als u dit niet officieel meldt bij ontvangst, kan de verzekeringsmaatschappij de schade aan het pakket niet vergoeden. Er is in dat geval immers geen bewijs dat de schade werd opgelopen tijdens het vervoer, of dat het in die staat werd afgeleverd. Onthoud dit voor het geval dat dit zou gebeuren met uw pakket! De persoon die tekent voor het pakket is verantwoordelijk - dus informeer uw buren, familieleden of andere personen die zullen tekenen voor uw pakket.

    Werd het pakket bij u achtergelaten terwijl u niet thuis was (er werd NIET voor ontvangst getekend), en ontdekt u bij thuiskomst toch schade, meld dit dan direct aan onze klantendienst helpdesk@gillio.eu, ten laatste binnen de 48u. We trachten dit dan alsnog aan te geven bij de verzekering van onze transportfirma. Gelieve in geen geval het pakket te openen! 

  • Onze paketten worden verstuurd via bPost. U ontvangt van de klantendienst een trackingnummer, waarmee uw pakket kunt volgen van ons magazijn tot aan uw voordeur.

    Loopt uw pakket vertraging op of komt het niet toe?

    Indien uw pakket 2 weken na verzending (binnen Europa) of vier weken na verzending (buiten Europa) nog niet is aangekomen, en de tracking geeft u geen verdere informatie (bvb pakket dient te worden opgehaald bij uw lokaal postkantoor), dan kunt u contact opnemen met de klantendienst van Gillio op helpdesk@gillio.eu. Zij zullen een dossier openen bij bPost en onderzoeken waar uw pakket zich bevindt. Vroeger dan 2 (of 4) weken kunnen we geen dossier openen aangezien het pakket bvb vertraging kan hebben opgelopen bij de douane of bij de postbedeler in uw woonplaats.

    Onze verzendingen zijn volledig verzekerd. Mocht uw pakket verloren zijn gegaan (officieel bevestigd door bPost), dan kunnen we via de verzekering u een volledig nieuw pakket versturen. In dit geval bezorgt de klantendienst u een document om in te vullen. Als het artikel dat u bestelde ondertussen uitverkocht is, betalen we u uw order terug zodat u een nieuw order voor een ander artikel kunt plaatsen.

  • With Gillio BUZZ, for an additional 20€ (24,2 € within the EU) you not only get priority processing (your order jumps to the front of the line) but your order also gets shipped the next business day. We use a special express shipping service when you opt for BUZZ: your parcel is shipped by DHL, via the bPost network.

    You will still receive a bPost tracking number, but once your parcel is handed to DHL, you can find the DHL tracking number on the bPost tracking page, under 'customer reference'.

    Because speed is of the essence when choosing BUZZ, this service cannot be combined with a request for pictures. Pictures have a delay of up to 4 business days, so that will stand in the way of our super-fast shipping and handling!

    Please note the BUZZ charge is an additional charge, on top of your regular shipping cost. If for example your international shipping fee is 25€, it becomes 45€ with BUZZ. If your order is eligible for free shipping, you’ll be charged 20€ for the BUZZ option, etc.

    Disclaimer:

    Gillio BUZZ guarantees you priority processing and next-businessday shipment. It does not guarantee a delivery date or delivery speed. Delivery speed depends on factors outside of our control, and may be influenced by transport, customs processing, import clearance, local weather, union action or labour strikes, etc. 

    Our international shipping charges do not include any applicable import taxes, customs duties, or fees that are due upon entry into the destination country. All duties, fees, and taxes are the responsibility of the recipient, and are calculated once a shipment reaches the recipient’s country. Customs policies vary widely from country to country and can cause delays beyond our original delivery estimates. Please contact your local customs office for more information.

 
U bekijkt momenteel de desktop versie, klik hier om terug te gaan naar de mobiele versie back to top