Gratis verzending vanaf €100 naar 7 landen

Transport & service

Transport & service

  • Elke bestelling van minstens €100 wordt u gratis geleverd! Dit voor zover de levering moet plaatsvinden in één van de volgende landen: België, Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Denemarken en Oostenrijk.

    Elke bestelling van minstens €450 (€450 in één bestelling, niet als totaalbedrag van verschillende gecombineerde orders) - wordt gratis geleverd naar de rest van de wereld.

    Bovendien zijn al onze verzendingen verzekerd!

  • Indien u een bestelling plaatst voor een bedrag lager dan €100 (BTW inclusief) voor levering binnen België, zal de bestelling worden vermeerderd met volgende transportkosten:

    € 8,26 (excl. BTW) - € 10 (incl. BTW)

  • Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de transportkosten die u zullen worden aangerekend voor een levering binnen Europa in volgende gevallen:

    * Bestelling bedraagt minder dan €100 voor levering in volgende landen: Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Denemarken, Oostenrijk (indien bestelling meer dan €100 bedraagt -> gratis levering!)
    * Bestelling voor verzending naar een ander land dan hierboven vermeld is gratis voor elke bestelling vanaf €450 (indien bestelling meer dan €450 bedraagt -> gratis levering!). Wanneer dit bedrag niet wordt bereikt, zijn volgende transkortpsten van toepassing:


    Land - tarief (incl. BTW)

    Bulgaria - €20
    Cyprus - €20
    Denmark - €10
    Germany - €10
    Estonia - €20
    Finland - €20
    France (continent) - € 14
    France (Corsica) - €25
    Greece - €20
    Great-Brittain - €10
    Hungary - €20
    Ireland - €20
    Italy - €20
    Latvia - €20
    Lithuania - €20
    Luxemburg - €10
    Malta - €25
    Netherlands - €10
    Norway - €25
    Austria - € 10
    Romania - €20
    Poland - €20
    Portugal - €20
    Slovakia - €20
    Slovenia - €20
    Spain - €20
    Czechia - €20
    Turkey - €20
    Sweden - €20
    Switserland - €20

  • Elke bestelling vanaf €450, wordt gratis verstuurd.

    Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de transport- en verwerkingskosten die u zullen worden aangerekend bij elke bestelling die kleiner is dan €450 voor een levering buiten Europa (wereldwijd):

    Verenigde Staten -> €25
    Turkije, Albanië, Algerije, Egypte, Georgië, Israël, Jordanië, Rusland, Syrië -> €25
    Alle landen buiten EU -> €35

  • Indien een bestelling buiten de Europese Unie (EU) wordt verzonden, wordt er ook geen BTW (21 %) aangerekend. Dit gebeurt automatisch, nadat u uw verblijfplaats heeft ingegeven. BTW wordt wel berekend, indien de goederen binnen de EU worden verzonden.

    Wanneer nieuwe producten een niet-EU land binnenkomen kunnen de lokale autoriteiten de plaatselijke belasting en een importprovisie heffen. Voor alle leveringen buiten Europa geldt dat de cliënt zelf verantwoordelijk is voor het betalen van eventuele invoerrechten.

    Gillio bevindt zich niet in de hoedanigheid om de douanekosten op voorhand te berekenen. We raden de koper aan om verdere inlichtingen hieromtrent in te winnen bij zijn lokale douanekantoor.

  • A large part of our work here at Gillio - next to picking & processing your new favourite organiser and shipping it to you! - is answering questions from our customers. Our clients, whether they've been with us for several years already or just joining in on the fun, contact us regularly with a wide range of questions.

    'When will my order ship?', 'Do you have an ETA on the Medium Compagna in Gold?', 'I have a gap in my rings!', 'Can I ask for gold rings on my new planner?' - and many more.

    In order to streamline our customer service processes even more, we'd like to update you on the correct channels to contact us with a question. 

    1. First of all: check our FAQ (Frequently Asked Questions) on the website under 'Customer Service'. A lot of answers can be found there already!

    2. Can't find the answer you are looking for? Then e-mail our staff - but please use the correct mail address: (and make sure your mail is not larger than 10 MB!)

    - Problems, issues, repairs – helpdesk@gillio.eu NEW!

    This is the e-mail address where you can send us your questions about any issues you might have. Changed your mind and want to return a purchase? Is your Gillio item in need of repair? Sudden ring gaps in your organiser? Send your question to this address only. We will treat them as soon as possible!

    - Orders & shipping – els@gillio.eu

    Do you have a question about your current order, your shipping, do you want to pass on a preference for smooth/pebbly/... leather, or have any other question regarding orders and shipping? Our colleague Els will answer them for you!

    - Pictures, payments & refunds – steve@gillio.eu

    Our colleague Steve will answer all your questions about payments, he will issue your refunds, and he’s also responsible for all our inhouse photography – so let him know wether or not you like the pictures of your planner! (Please note: pictures can only be requested DURING the ordering process. You cannot ask for pictures after an order has been made!)

    Do you have a short, urgent question? Then you can also try us on the online chat during business hours.

    This way we can make sure the right person is handling your requests and questions, and you can receive a response as soon as possible.

    Please note our offices are open between 9 AM and 1 PM, and again from 2 PM to 5 PM CET on business days, and are closed on weekends. Depending on the time of your mail, it could be a little wait before you receive our response. 

    Thanks for helping us help you!

  • Onze medewerkers doen al het nodige om uw pakket met zorg in te pakken en te verzenden. Komt uw pakket alsnog beschadigd, nat of onvolledig toe, dan dient u dit pakket meteen te weigeren / niet aan te nemen van de chauffeur, zodat het naar ons wordt teruggezonden.

    Als u dit niet officieel meldt bij ontvangst, kan de verzekeringsmaatschappij de schade aan het pakket niet vergoeden. Er is in dat geval immers geen bewijs dat de schade werd opgelopen tijdens het vervoer, of dat het in die staat werd afgeleverd. Onthoud dit voor het geval dat dit zou gebeuren met uw pakket! De persoon die tekent voor het pakket is verantwoordelijk - dus informeer uw buren, familieleden of andere personen die zullen tekenen voor uw pakket.

    Werd het pakket bij u achtergelaten terwijl u niet thuis was (er werd NIET voor ontvangst getekend), en ontdekt u bij thuiskomst toch schade, meld dit dan direct aan onze klantendienst helpdesk@gillio.eu, ten laatste binnen de 48u. We trachten dit dan alsnog aan te geven bij de verzekering van onze transportfirma. Gelieve in geen geval het pakket te openen! 

 
U bekijkt momenteel de desktop versie, klik hier om terug te gaan naar de mobiele versie back to top